Thursday, April 7, 2011

kreativpedagogik.se

Den är en sida för  att hitta mera kreativa ideér för ett öva språket. www.kreativpedagogik.se har man samlat ihop olika sidor och grupper, radio-TV länkar o.s.w.

Jag är med i Olle Kjellins Google grupp för att lära sig svenska... men den är inte särskilt aktiv de sista tiderna. Kanske utvecklar den vidare en dag... eller han ska börja med något nytt:), kanske...

Idag hittade jag en google grupp för att skriva svenska. Jag vet inte hur aktiv det ska  bli, men kan kommentera senare. 

Länken till båda grupper finns på kreativpedagogik.se. 

Därifrån hittade jag också nätsidan från två invandrare som har samlat lite övningar på www.lardigsvenska.com .

Jag tror att det det är roligt att dela material med andra och samtidigt lära mig att skriva (förlåt för alla misstag...:)           

No comments:

Post a Comment